Before you judge my life, my past or my character... Walk in my shoes, walk the path I have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter.. Remember, everyone has a story. When you've lived my life then you can judge me. Thankyou ♥

Thursday, December 9, 2010

Cerita 24 0KT0BER 2010 ..

Si Kembang ,


Yesterday , bout my aunt , today , bout my cat ,

Kucing kesayangan aku PERGI meninggalkan aku buat selamanya ,

dia mengidap sejenis virus yang memang TIADA harapan untuk sembuh ,

bila d0kt0r haiwan tu bagitau aku macam tu , aku SEDIH !

walaup0n dia hanya seek0r kucing , namun aku SAYANG gila ngan dia ,

tapi , apakan daya aku , ALLAH lebih sayang akan dia ,

aku redha , maybe lebih baik macam tu c0z TAKDElah dia terseksa ngan penyakit dia tu ,

Kembang , tunggu aku di pintu SYURGA , ye ??

It's G0NE ... ='(
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...