Before you judge my life, my past or my character... Walk in my shoes, walk the path I have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter.. Remember, everyone has a story. When you've lived my life then you can judge me. Thankyou ♥

Monday, August 1, 2011

Bila Kita Sayang Orang Tuu ...

Bila kita sayang 0rang tuu ..
Kita terima jee apa yang 0rang tuu kata .
Tapi bila dia kata kat kita ?
Hati kata " takpe manusia tak perfect .."

Bila kita sayang 0rang tuu ..
Kita tunggu dia lame p0n takpe .
Tapi bila dia tunggu kita , dia marah-marah !
Hati kata " ala adatlaa, ada yang menunggu & ditunggu .."

Bila kita sayang 0rang tuu ..
Kita tak tid0 p0n takpe .
Layan dia yang ngah b0san .
Tapi bila kita b0san , ada dia layan kita ?
Hati kata " takpe dia busy k0t.."

Bila kita sayang 0rang tuu ..
Kita gad0h dengan dia , kita diam jee .
Tapi dia heb0h 1 dunia .
Hati kata " takpe , dia tensi0n tuu.."

Bila kita sayang 0rang tuu ..
Kita call nak cakap ngan dia .
Tapi dia bagi ph0ne kat 0rang laen .
Bila jadi camtu ..
Hati kata " takpe , layan je .. kawan dia , kawan kita jugak .."

Bila kita sayang 0rang tuu ..
Kita bercerita ngan dia , ibarat cerita ngan tunggul .
Tapi bila dia bercerita ngan kita , kita dengar , sepatah sepatah kita ingat .
Hati kata " takpe sayang la katakan .."

Bila kita sayang 0rang tuu ..
Kita dan dia lapar .
Tapi kita bagi sume r0ti kita kat dia .
Hati kata " alaa jagalaa hati dia , kesian dia .."

Bila kita sayang 0rang tuu ..
Kita bagi dia rest bila dia letih .
Tapi bila kita letih , dia suruh jugak kita layan dia bila dia b0san .
Adil ke macam tu ?
Hati kata " alaa bukan selalu p0n.."

Bila kita sayang 0rang tuu ..
Kita jadi macam 0rang gila bila dengar dia sakit .
Tapi bila kita tengah sakit ,
Dia siap kuar ngan kawan kawan dia meraikan hari kesakitan kita .
Hati kata " alaa takpe , tak kan dia nak berkepit ngan kita 24 jam .."

Bila kita sayang 0rang tuu ..
Kita tak pernah pentingkan diri sendiri .
Tapi dia hip0krit tahap gaban .
Hati kata " takpe , dia memang cam tuu kene laa terima .."

Bila kita sayang 0rang tuu ..
Kita tak sanggup teng0k dia derita .
Tapi dia tak pernah hargai diri kita .
Hati kata " tau tak betapa kita sayangkan dia ??"

Bila kita sayang 0rang tuu ..
Kita sanggup tinggalkan dia selamanya .
Untuk dia bahagia .
Tapi adakah dia tahu peng0rbanan yang kita lakukan itu ??
kita berk0rban CINTA kita untuk KEBAHAGIAAN dia ..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...