Before you judge my life, my past or my character... Walk in my shoes, walk the path I have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter.. Remember, everyone has a story. When you've lived my life then you can judge me. Thankyou ♥

Thursday, September 29, 2011

Try Something New ^^

SALAM SEJAHTERA SEMUA :)

entri aku kali nie nak share b0ut :
s0mething yang agak mencabar bagi aku .

k0lej aku menganjurkan ICT Disc0very Day bagi student under SCE .
SCE tuu means Sch00l of Computing and Engineering .
all b0ut IT c0urse like :
Dipl0ma Inf0rmati0n Techn0l0gy ,
Dipl0ma Multimedia Creative ,
Dipl0ma Aviation Management ,
Dipl0ma C0mmunications and Inf0rmati0n Techn0l0gy ,
and others .

Beberapa jenis pertandingan diadakan seperti :

a) Pertandingan Membina Blog ICT
b) Pertandingan Membina Laman Web ICT using HTML c0de
c) Pertandingan C++ Programming
d) Pertandingan Slide ICT P0werp0int
e) Pertandingan Melukis P0ster ICT using Ad0be Ph0t0sh0p / Illustrat0r
f) Pertandingan Menaip Terpantas
g) Pertandingan Replika - menggunakan bahan terbuang
h) Pertandingan Mencipta Sl0gan ICT
i) Pertandingan Cr0ssw0rd
j) Pertandingan Game DOTA
k) Pertandigan Game PES 2011 - Playstati0n 2

aku menyertai Pertandingan (a) & (c)
that is Membina Bl0gg and C++ Pr0gramming .




C++ yang mencabar bagi aku .
dengan berpandukan s0alan yang diberi ,
aku memerah 0tak mencari jalan penyelesaian .

apapun ,
GOOD LUCK PEEKACHUMEY !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...