Before you judge my life, my past or my character... Walk in my shoes, walk the path I have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter.. Remember, everyone has a story. When you've lived my life then you can judge me. Thankyou ♥

Friday, November 4, 2011

Anugerah Skrin 2011 ^^

SALAM SEJAHTERA SEMUA :)

entri aku hari nie nak share nama nama pemenang bagi Anugerah Skrin 2011 yang disiarkan secara langsung pada jam 9pm di PWTC .

sajee laa aku nak share dalam bl0gg aku c0z aku yakin ada dertian certain pe0ple yang tak dapat teng0k TV semalam atas sebab sebab yang tertentu .

aku akan taip kateg0rinya bersama nama pemenangnya 0ukee ?

Lakon Layar Terbaik Filem
Erhan Baharudin - Aku Tak B0d0h

Lakon TV Terbaik
Sabri Yunus - Sanggul Beracun

Videografi Terbaik
Sanggul Beracun - Balang Rimba Sdn Bhd

Laporan Khas / Berita Terbaik
Buletin Utama - Pengemis Terh0rmat

Rancangan Dokumentari / Majalah Terbaik
Suatu Ketika Epis0d 12 - Yuen Yuet Leng

Rancangan Hiburan Terbaik
Maharaja Lawak Akhir

Pelakon Pembantu Wanita Terbaik Filem
Nadya Nissa - Cun

Pelakon Pembantu Lelaki Terbaik Filem
Sidek Hussin - Karak

Pelakon Pembantu Wanita Terbaik Drama
Elfira L0y - Kum Kum

Pelakon Pembantu Lelaki Terbaik Drama
Allahyarham Faizal Yus0f - Jangan Hantar Aku Ke Neraka

Drama Komedi Terbaik
Geng Surau - Pena Creative Sdn Bhd

Rancangan Realiti Terbaik
Sh0wd0wn 2011 T0p 12 Sh0w

Rancangan Muzikal Terbaik
Sh0ut Awards 2010

Rancangan Bual Bicara Terbaik
Selami Jiwa - Dat0' Fadzillah Kamsah

Pelakon Wanita Terbaik Filem
Siti Shahrizah - Janin

Pelakon Lelaki Terbaik Filem
Remy Ishak - Cun

Pelakon Wanita Terbaik Drama
Datin Paduka Umie Aida - Airmata Nur Salina

Pelakon Lelaki Terbaik Drama
Eman Manan - Janji Syurga

Anugerah Artis Harapan Pantene
Fazli Daniel Ali - Yang Terpuji

Pengarah Terbaik Filem
Osman Ali - Cun

Pengarah Terbaik Drama
Sabri Yunus - Sanggul Beracun

Anugerah Yasmin Ahmad

Syamsul Yus0f

Drama Rantaian Terbaik

 Juvana - Filmscape Sdn Bhd

Filem Terbaik

Magika - KRU Studi0s

Drama Terbaik

Sanggul Beracun - Balang Rimba Sdn Bhd

That's All Guys !
Thanks F0r Reading :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...