Before you judge my life, my past or my character... Walk in my shoes, walk the path I have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter.. Remember, everyone has a story. When you've lived my life then you can judge me. Thankyou ♥

Monday, November 21, 2011

Sukan SEA ke-26 Indonesia 2011 ^^

SALAM SEJAHTERA SEMUA :)

aku benar benar excited laa nak update entri hari nie .
mana tak nye , Malaysia asalnya telah memenangi
58 pingat emas , 48 perak , dan 74 gangsa .
kemenangan dalam perlawanan b0la antara Harimau Muda VS Garuda Muda
 telah menyumbang emas sekaligus menukar kedudukan pingat emas ke-59 negara Malaysia .. *ngee , aku happy gile time nie .


time teng0k b0la tuu mula mula memang geram laa kann .
yelaa , penentuan 'ibu segala emas' kott .
pada penentuan sepakan penalti apabila kedudukan terikat 1-1 selepas beraksi selama 120minit *perghh lama kott .. sama sama kuat !

sepakan penalti terakhir negara 0leh Baddr0l Bakhtiar 
cuba ditangkap penjaga g0l Ind0nesia , Kurnia Mega namun b0la tetap melepasi garisan g0l untuk memastikan Malaysia mengekalkan pingat emas yang dimenangi dua tahun lalu di La0s .

aku dah letak keyakinan pada Khairul Fahmi , Ahmad Fakhri ,
Fandi Othman n Baddr0l Bakhtiar ..
nampaknya keyakinan pada mereka memang berhasil .
time sepakan terakhir Baddr0l tuu , aku bukan main tekun teng0k ..
bila berjaya masuk g0l jea , mel0mpat tinggi laa aku !
bila teng0k b0la Team Malaysia jea ,
siapa duduk sebelah aku memang asyik kena peluk
c0z kadang kadang tuu bila b0la menunjukkan seperti nak masuk jaring g0l ,
aku mesti jadi excited . HAHA (!) *tapi takde laa peluk abah atau abang yea . yang aku selalu dapat peluk p0n KAKI aku jea . HAHAHA (!)

apapun , tahniah kepada pemain b0la epak Harimau Muda kerana berjaya membawa pulang ibu segala emas Sukan SEA Ind0nesia dan patung cicak yang agak c0mel gituu yeaa . *jeles nih .


bagi yang tak dapat teng0k sepakan penalti terakhir Baddr0l mahupun siaran ulangan , aku selitkan vide0 khas t0k anda :)
click here t0 watch it and have fun !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...