Before you judge my life, my past or my character... Walk in my shoes, walk the path I have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter.. Remember, everyone has a story. When you've lived my life then you can judge me. Thankyou ♥

Thursday, December 15, 2011

Hurts :'(

SALAM SEJAHTERA SEMUA :)

2 entri lepas aku baru update b0ut s0me0ne kann ?
*err .. aku sudaa delete bha . =='
n0w tanpa disangka sangka
aku TERPEDAYA lagi ngan LELAKI . =='
apa laa nasib aku kann .
tak pernah dapat berkawan ngan lelaki yang JUJUR IKHLAS .
janganlah menyatakan CINTA SAYANG pada sese0rang
seandainya tidak yakin .
kerna ia seakan memberi harapan pada setiap insan .
melainkan KAMU  tidak pernah menyatakan CINTA .

tapi KAMU yang lebih sh0ws y0ur feeling t0wards me .
then KAMU kata ia hanya sekadar MENCUBA ??
ouhh c0me 0n ..
CINTA tiada percubaan seperti exam .
CINTA juga bukan laa suatu bahan uji kaji .
KAMU sebenarnya masih belum mengerti apa itu CINTA .
lihatlah sekarang aku telahpun TERLUKA dengan KAMU .
sukar untuk aku terima kenyataan PALSUMU .

SURAT CINTA yang kamu kirim kepadaku ,
apakah MOTIF nya ??
CINTA yang kamu ungkapkan ,
apakah MAKSUD nya ??

kamu pinta aku JUJUR ,
aku telahpun JUJUR ..
kamu pinta aku PERCAYA PADAMU ,
aku telahpun memberi KEPERCAYAAN ..


Tapi sekarang ..

KAMU YANG TIDAK PERNAH JUJUR SAMA AKU .

KAMU YANG TAK PERCAYA PADA AKU .

KAMU YANG TIDAK MENGHARGAI AKU .

KAMU YANG LUPA SEGALA PENGORBANAN AKU .

KAMU YANG TIDAK KENANG AKU DALAM DOAMU .


NOTHING MUCH TO SAY .

IM JUST HURTS .

THANKS FOR EVERYTHING U GAVE ME ,

THANKS FOR THE WORDS THAT MAKE ME SMILE ALWAYS ,

THANKS FOR THE CREDIT FOR MESSAGE AND CALLING ME ,

THANKS FOR THE TIME U SPENT WITH ME ,

AND LASTLY , I WILL ALWAYS PRAY FOR YOUR HAPPINESS .

UNTIL MY LAST BREATH .. :')


|
|
V
Chubby , Saya Akan Simpan Warkah Terakhir Awak Nie ..
Yang Penuh Kata Kata CINTA Awak ..
Sehingga Saya Bertolak Ke Johor Bahru Dengan
Penuh Senyuman Dan Ketenangan .
Saya Akan Jaga Hati Yang Awak Serahkan Nie
Sebaik Mungkin Hingga Hujung Nyawa :')
TERIMA KASIH CHUBBY .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...