Before you judge my life, my past or my character... Walk in my shoes, walk the path I have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter.. Remember, everyone has a story. When you've lived my life then you can judge me. Thankyou ♥

Saturday, April 7, 2012

Muvee With Zizan ^^


yaww yaww !
nampaknya berlarutan aku teng0k muvee minggu nie .
hari nie aku nak p0st b0ut aku teng0k muvee ngan ZIZAN -^.^- <3
muvee apa pulak ?
kami rancang nak layan muvee Melayu , 3 Temujanji .
tapi tak kesampaian c0z muvee tuu start jam 7pm lebih .
takkan nak balik malam malam pulak kann .
ZIZAN nie p0n takmau aku balik malam malam ^^
SO SWEET ~ !
 
ehh lupa pulak nak kenalkan ZIZAN nie at u all .
hehehe ~
kenalkan ZIZAN BANGSAR , merangkap kepada "BUAH HATI" saya .
iaitu my bel0ved br0ther , AMER ^^
 
 
kenapa aku gelar dia ZIZAN ?
sebabnya , airmuka dia ada iras ZIZAN RL .
pada pandangan mata aku laa .
tak tau laa if u all kata takde :P
0ukee , nevermind .
 
s00 berbalik pada st0ry asal tadi ,
kami terpaksa laa memilih muvee English nie .
nampak menarik .
 
"WRATH OF THE TITANS"
 
 
sin0psisnya ,
mengisahkan Dewa Separa Manusia yang berebut kuasa .
mereka nie terdiri daripada adik beradik .
kuasa nie warisan Dewa .
ada syurga ada neraka .
ada syaitan ada makhluk pelik lagi aneh .
ada Dajjal bermata satu , ada makhluk kepulan asap .
aksi memang 100% terbaik .
tapi jalan ceritanya tak usahlaa kita taksub kann .
c0z ianya akan menyesatkan kita sebagai umat Islam ...
 
apapun aku tetap enj0y watching this muvee .
macam teng0k at rumah jea c0z kami santai dapat tempat duduk bawah sekali .
betul betul mengadap screen =.='
hari minggu kann , penuh !
 
si Amer nie cukup marah aku keluarkan duit .
bukan apa , aku nie kan kakak dia , biarlaa aku keluar duit .
dia tak kasi ! gentleman nya adik aku ^^
tapi aku tetap hulur cepat cepat at premis jualan p0pc0rn :P
dia pandang ser0ng at aku . hehehe ~
saya memang degil laaa :P
takpe , sekali sekala jeaa nak belanja adik ..
tapi sungguh ser0n0k dia membahan saya hari nie :(
 
 kami tak sempat p0n nak snap pic .
pic diri sendiri aku sempat snap at rumah :P ngeh ngeh ngeh ~
just jalan jalan , makan makan , teng0k wayang ..
dia p0n dar macam nak demam .
aku pegang dahi dia , panas dedar .
balik tuu aku suruh dia makan ubat .
 
ILOVEYOU TOO LAA AMER <3
TAKE CARE YEAA .
THANKS FOR TODAY ^^
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...