Before you judge my life, my past or my character... Walk in my shoes, walk the path I have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter.. Remember, everyone has a story. When you've lived my life then you can judge me. Thankyou ♥

Saturday, September 1, 2012

Possession vs Emily O.o'

 berdasarkan tajuk entri aku nie ,
aku nak share something laa bout that .
u all pernah tak dengar kisah The Exorcism of Emily Rose ?
or u all mesti ada yang pernah minat dengan kartun Emily berambut panjang and especially budak budak gothic or emo yang gemarkan jenama Emily tuu .
tak kira laa beg ke , topi ke , baju ke , semua yang berjenama Emily .

aku nak u all baca sejarah Emily Rose nie .
then buatlaa rumusan sendiri ,
daripada kisah benar tersebut .

sepertimana yang kita tahu ,
cerita nie telah diadaptasi dalam pelbagai filem .
yang terkini ,
30 Ogos 2012 ,
aku dengan kawan lama aku merangkap kepada ex .... errr .. eh ! silap silap !
takde rangkap rangkap , hehehe ~  * hampir kantoi pulop ! 
aku dengan dia tengok muvee THE POSSESSION .
memang kisah benar yang dilalui oleh Emily Rose nie .


memang banyak makna yang tersirat ,
and u all berhati hati laa dalam menggunakan sebarang jenama oukee ?
setiap nama ada sejarahnya tambah lagi bila ada nama orang nie .
jangan sembarangan and jangan ambil ringan ,
takut takut nanti tersilap langkah , wallahualam .
aku ingatkan aje ..

TERIMA KASIH KERANA MEMBACA (!)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...