Before you judge my life, my past or my character... Walk in my shoes, walk the path I have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter.. Remember, everyone has a story. When you've lived my life then you can judge me. Thankyou ♥

Sunday, September 9, 2012

Rumah Terbuka Lembah Pantai ^^

Whoot Whootttt !
Actually ada dua majlis yang aku hadiri hari nie .
Pertama yang tajuk entri di atas .
 
 
 
Aturcara majlis nie bermula pada jam 9am - 1pm .
Bertempat di Apartment Pantai Permai .
Ketibaan DS Anwar Ibrahim pada 11am ..
Ehh Apaa ?? Aku parti apa ?
Heyyy , stop it laa peeps ..
Aku hadirkan diri bukan kerana isu politik oukee ?
sshhh .. diam .. tak baik tauu
Sebab u all pandang hal politik laa jadi isu gaduh bagai ..
kita rakyat biasa , semuanya sama .. tiada beza laa .
Apa yang penting ikatan silaturrahim ..
Betul tak ?? if betul apa lagi , angguk laju laju cepat !
oukee proceed !
Berbalik pada story asal .
Aku agak teruja jugak laa dapat bersalaman dengan orang ternama nie .
DS Anwar Ibrahim & Puan Azizah .
Penuh kelembutan tangan mereka nie . SUMPAH (!)
Mak aku cakap , ambil berkat ! HAHAHA 
 

Ketika Beliau Berucap .. Ayamakkk ! Abah & Aku Ada Kat Belakang Tuu Laa .
Nampak Tak Yang Pakai Spect Hitam Tuu ? Tuu Abah Aku ..
Aku Yang Terpencil Di Satu Sudut  * sebelah siku pakcik berbaju ungu :P
 
Lepas makan minum , kami beransur ke rumah bekas majikan mak di Puchong.
Ada majlis kahwin anak beliau .
 
Kami gerak ke Puchong pada jam 12pm .
Punya laa sesat nak menuju ke sana ..
Abah ikut pelan at kad jemputan pun tak dapat cari aptah lagi aku yang sememangnya buta jalan .
Heyyy , u all nie .. loyar buruk pulak !
Aku bukan buta penglihatan laaa , i means aku bukan jenis ingat jalan .
Fahamm dahh ? Hehehe ~
Pusing pusing sampai nak dekat 2jam tak jumpa jumpa rumah pengantin .
Bila dah sampai , terasa laa perut aku yang amat laa lapar .
Majlis pagi tadi aku makan kuih muih jeaa .
Kononnya tak nak makan makanan berat pagi pagi .
Amekkkooww !
Bukan main lapauuu
Memandangkan tetamu jemputan begitu ramai ,
Kami memilih untuk makan bersantai at atas tikar mengkuang at bahagian orang rewang .
Orang rewang tuu macam serba salah tengok kami makan duduk bersila at situ .
Padahal kami oukee jeaa malah seronok ! macam orang berkelah . haha .
 
   
 
ANYWAY , MEMANG SERONOK !
SEKIAN TERIMA KASIH
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...