Before you judge my life, my past or my character... Walk in my shoes, walk the path I have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter.. Remember, everyone has a story. When you've lived my life then you can judge me. Thankyou ♥

Wednesday, September 5, 2012

Sesi Bersama Jutawan Online ^^


hari nie merupakan detik terindah bersama dua orang Jutawan Online .
mari aku perkenalkan mereka pada u all 
  first ,


Saudara Sheikh Mohd Fauzi .
Merupakan bekas pelajar Cybernetics .
Beliau memulakan perniagaan menjual kereta secara online sejak berusia lingkungan 20-an .
Katanya , berusaha laa kamu dengan gigih tetapi jangan sesekali lupa pada Tuhan .
Maksudnya di situ ,
apapun yang diusahakan harus laa seiring dengan ibadah .
tanpa doa , usaha kita tak menjadi jugaa ^___^
ingat tuu yeaa .  * sila angguk laju laju 
aku pun melakar senyuman jea bila beliau berkata demikian .
sebabnya aku tahu itu laa yang PALING PENTING dalam kehidupan seharian .

second ,
if u all kenal laa kann ..
Beliau memang agak terkenal sebagai Jutawan Online nie .


Namanya Dr. Irfan Khairi .
Beliau juga memulakan perniagaan secara online sejak awal 20-an .
Beliau merekabentuk cover text book and menjualnya di laman web .
Katanya pula , jual laa sesuatu yang kurang persaingan tetapi lebih pada permintaan orang ramai :)

Kata kata mereka nie insyaALLAH akan sentiasa aku ingat .
Sebabnya aku pun minat jugak dalam business online nie .
Just tak tahu jea nak jual apa . hehehe ~ 

oukee , now u all tengok jea pic pic yang aku upload nie .
S I L A K A N :)
Sesi Bacaan Doa by En Faris ^__^
Sesi Quest & Ans ^_^

Barisan Ketua Program dan Pensyarah ^_^


INI LAA MEREKA YANG BERJAYA MENCIPTA KEJAYAAN  ^_^


SEKIAN , TERIMA KASIH 

CLAP CLAP ! 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...