Before you judge my life, my past or my character... Walk in my shoes, walk the path I have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter.. Remember, everyone has a story. When you've lived my life then you can judge me. Thankyou ♥

Thursday, November 29, 2012

Suprise On My Birthday ^^

Waktu tepat menunjukkan angka 12am !
 
HAPPY BIRTHDAY TO ME ~
 
Kawan baik aku ( Fazril ) SMS memberitahu bahawa dia ingin datang berjumpa dengan aku ..
katanya nak bagi hadiah ..
Kebetulan time tuu hujan lebat sangat !
Tapi dia tetap dengan pendiriannya even aku suruh dia bagi hadiah tuu esok jeaa .
Sebab memang dah rancang nak celebrate at kedai dobi esok ..
Tapi katanya if aku tak turun , esok dia tak mau datang ..
Adesss jejaka selenge ney , pandai betul putar belit pancing aku ..
Makin berjalan waktu , makin lebat hujan .
Itulah hipothesis dalam ketika ney ..
Aku dok pikir dia tuu serius ke nak datang lewat malam gini atau sengaja nak memainkan aku .
Mentang mentang aku bufday girl ..
Tah laa dia tunggang motor .. Aje risau aku ..
 
Tunggu punya tunggu , hampir 2jam berlalu ..
Dalam jam 1.30am dia sampai ke area rumah aku ..
Kelihatan dari jauh lenggang kangkung jeaa ..
Takut lak tetiba dia ada bawa tepung sorok at belakang ..
Dia hampiri aku then kami berborak kosong sampailah aku terlupa hajat sebenar dia untuk bertemu dengan aku ..
 
Tak lama lepas tuu , tetiba kami didatangi seorang lelaki yang gayanya tak ubah seperti orang beragama ..
dalam kata lain alim ulama gitu laaa ..
Muka bukan main tegang and serius pandang tepat ke arah kami berdua ..
Alamak ! Apehal ney .. Errr ... Macam macam bermain dalam fikiran aku ..
Jantung aku jangan cakap laa .. Bukan main berdetak kencang ..
Beliau tanya Fazril tuu siapa laa , buat apa laa ..
Aku dengan jujurnya menjawab " dia kawan saya , kenapa ea ? "
Dengar jawapan aku , dia renung tajam membuatkan aku terdiam ..
Aku bermonolog ..
 ' Ya ALLAH .. Salah cakapkah aku .. Lindungi aku Ya ALLAH .. Aduu .. Fazril laa ney .. Seboleh boleh nak jumpa aku tengah malam gini .. '
Aku tak pernah keluar lewat malam camni , sebab tuu jugak aku rasa takut sangat ..
Aku nak call mak , nak nangis dah aku ..
Sebabnya mak tahu Fazril nak datang jumpa aku at bawah blok ..
 
Dalam suasana yang senyap ibarat malaikat lalu ,
tetiba aku rasa macam ada hentaman kuat atas kepala aku !
Ya ALLAH .. aku sampai terfikir apakah ini hukuman untuk aku ..
Terasa macam ajal aku nak sampai ..
Aku sangka beliau tuu berang ngan kami ..
Sedang aku berfikir semua perkara negatif tuu , aku terdengar ada seseorang ketawa besar ..
Aku nampak si Fazril terduduk canggung ..
 
Eh ! Apakah ????
 
Rupanya bila aku rasa kepala aku , ada telur !

Aku fikir tadi yang meleleh panas atas kepala aku tuu darah !
HAHAHAHA (!)
Serentak dengan itu , beliau ucap "HAPPY BIRTHDAY" sambil menghulurkan sejambak bunga ros merah 3 tangkai ..
Dan beliau sebenarnya adalah abang kepada si Fazril ney ..
Sabarlah wahai hati ..
Sambil rasa nak menangis tuu , telur yang bertempek atas kepala aku ,
aku tempekkan ke atas dahi and kepala Fazril pula ..
Sungguh , kali ney bufday aku benar benar memberi aku kejutan besar !
Mereka bertanya aku tak pernah ke kena macam ney ..
Dalam keadaan terharu , aku geleng kepala ..
Inilah kali pertama aku dapat kejutan ..
20tahun bufday aku tak pernah ada apa apa kejutan ..
Hanya sambutan biasa bersama keluarga and sahabat tercinta ..
 
Terima Kasih , Fazril and Abang Madi ..
Even baru berkenalan 2bulan lebih , namun apa yang awak lakukan pada saya hari ney benar benar membuatkan saya rasa dihargai ... 
THANKS A LOT FOR THE SUPRISE YOU MADE ON MY BIRTHDAY !

 
* takkan pernah lupa peristiwa hari ini ..
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...