Before you judge my life, my past or my character... Walk in my shoes, walk the path I have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter.. Remember, everyone has a story. When you've lived my life then you can judge me. Thankyou ♥

Saturday, December 1, 2012

Celebrate My Birthday ^^

 
29th Nov birthday aku ..
tapi disebabkan Kak Imar bekerja , tak dapat nak sambut tepat jam 12am ..
tangguh laa ke offday beliau ..
 
Well , sambutan pada tahun ney tetap meriah seperti tahun sebelumnya ..
Sebab apa ??
Sebab , even hanya sambutan biasa , tapi dengan adanya family , tetap meriah bagi aku ..
oukee ! proceed !
aku tak banyak cerita tapi maybe segala gambar yang ada boleh menceritakan betapa happy nya aku ..
Sambutan ney diadakan di Kedai Dobi kami ..
YANS Laundry Enterprise !


Kek Sponsored By My Lovely Sis , Hada ^^
KFC Sponsored By My Brother , Khairul ..
Mee Hoon Dimasak Oleh Mak Long Saya ^^

Hadiah Special For Me ^^ Thankyouu A Lot To Them !
Especially To My Lovely Twin , Capixx Sebab Sanggup Datang Dari Negeri Sembilan Semata Mata Nak Bagi Peeka Hadiah ..
Sangat Terharu Dengan Kesungguhan Beliauu ..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...