Before you judge my life, my past or my character... Walk in my shoes, walk the path I have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter.. Remember, everyone has a story. When you've lived my life then you can judge me. Thankyou ♥

Tuesday, August 13, 2013

Adnan Sempit 3 ^^

Vrooommm vrooommm ~!
 
Haaa , kan aku dah jadi Wawa Junior ..
HAHA ..
Memang aku tak sabar nak saksikan muvee artis fevret aku neyy .
Siapa lagi kalau bukan Yana Samsudin & Shaheizy Sam ..
Pada mulanya sahabat aku si Fahmie ney planned nak keluar semalam ..
Tapi sayang , aku tak berapa nak sihat sebenarnya ..
 
Then bila aku fikirkan semula ,
aku macam nak hang out sebab dah terlalu meluangkan masa di dobi tanpa pedulikan fikiran aku yang inginkan ketenangan and kebebasan sementara ..
Cewaaaahhh !
Ayat macam masuk penjara 2tahun gamaknyaa ~
Aku tak maksudkan bisnes aku sebagai tempat kurungan aku ..
Tapi aku sendiri nak keluar ikut mood .. huhuu ..
Oukee ! Then aku text laa si dia ..
Ajak keluar malam ney jugak gantikan hari semalam yang tak jadi tuu ..
He said ok !
Waahh , laju jea aku ajak keluar .. hahaha .
 
Kami gerak lepas Maghrib ..
Bila hati tenang , ibadah jadi senang ~
Pilihan destinasi kami tak lain tak bukan , Times Square ..
Memang dah macam takde tempat lain kat KL neyy ..
Huhuuu ~
 
Sesampainya di sana , kami terus menuju kaunter wayang ..
Nak tengok waktu tayangan paling awal bermula ..
Aiiyooo ~
Kami terpaksa memilih waktu 10pm sebab tayangan waktu 8.30pm sudah pun berlalu ..
Sementara menunggu sejam lagi , kami lepak dulu at tingkat bawah ..
Apa lagi , bergambar laa kami ..
 
Then ada masa lagi , Fahmie ajak main bowling ..
Perhhh ! Sudah lama aku tak sentuh bola berat neyyy ..
Last aku main time kolej ..
Agak kekok sikit sebab lama tak main .. huahuaa ~
Sampai si Fahmie ney jadi sifu aku at sana ..
Adessss .. Segan orang tengok ..
Dorang tengok kami macam SWEET tapi sebenarnya pipi aku dah kemerah merahan macam Pikachu ..
Resultnya , Fahmie laa yang menang ..
Aku senyum jeaa sebab bola banyak kali masuk longkang dari masuk gaung .. hahaha !
 
 
Lepas nonton muvee ,
kami tak kemana lagi sebab dah lewat ponn ..
Jam hampir menunjukkan 12am !
Time Fahmie nak start motor , dia tanya aku ok ke tak ..
Aku jawab " brumm brumm " ..
HAHHAAHAH ..
Ketawa dia dengar jawapan aku yang dah terpengaruh ngan watak lakonan Yana ..
Waktu tengah malam macam neyy , pakai baju tebal lengan panjang sekaliponn ,
kesejukannyaa macam kat Cameron Highlands ..
Si Fahmie yang berlengan pendek ponn sanggup beri jaketnya pada aku ..
SUNGGUH TERHARUU
 
APAPON , TERIMA KASIH YEA AWAK SEBAB SUDI BAWA SAYA KELUAR JALAN JALAN
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...