Before you judge my life, my past or my character... Walk in my shoes, walk the path I have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter.. Remember, everyone has a story. When you've lived my life then you can judge me. Thankyou ♥

Wednesday, September 4, 2013

Rumah Terbuka Peekachumey 2013 ^^

Haluu Haluuu !
 
Entri kali ney aku nak share story bout tajuk di atas nun ..

 Tahun ney suasana amat meriah ..
Tiada yang boleh membuatkan aku berasa sangat happy
melainkan kehadiran para sahabat aku ..
Dan tahun ney juga mereka tidak mengecewakan aku ..
Even still ada yang tak dapat hadir ..
 
Antara menu yang kami sediakan adalah :-
 
LAKSA JOHOR









NASI GORENG KAMPUNG


BIHUN GORENG

KFC

KOKTEL


ALHAMDULILLAH ..
 
Apa jua yang kami sediakan mencukupi dan tidak terbuang ..
Terima kasih kepada semua yang hadir ..
Dan tetamu yang paling akhir adalah twin aku ..
Al maklum laa datang dari jauhh Nogoghi nunn .. Huhuu .
Sempat lagi dia main chak chak bum bum ngan aku kat tangga rumah .
Beriyaa laa aku cari dia kat bawah rupanya dah naik tangga sebelah .
Saborr jeaa laaa , Haahaha .
 
Siapa yang tak dapat hadir , tak mengapa ..
InsyaALLAH ada umur yang panjang , kita bertemu lagi pada Syawal akan datang ..
 
Dan yang paling tak disangka sangka ,
hampir kesemua sahabat handai aku secara kebetulannya
berpakaian seolah olah mengikut tema warna ..
Sebab , kebetulan juga kami sekeluarga berpakaian serba hitam + merah ..
Tanpa dirancang , majlis ney bertemakan HITAM + MERAH ..
 
Kami hanya sempat snap beberapa gambar ..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...