Before you judge my life, my past or my character... Walk in my shoes, walk the path I have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter.. Remember, everyone has a story. When you've lived my life then you can judge me. Thankyou ♥

Thursday, October 24, 2013

Tom Yum Goong II ^^

Haluuu ~
Hari ney aku nak share pasal aku tengok muvee cite yang diminati ramai ..
Aku memang pantang kalau ada muvee Tony Jaa ..
Tak kenal ?
Tak mengapa .. zaman sekarang boleh Google ..
Sejak tengok muvee Ong Bak ,
aku terus minat sesangat nyee laa pada filem Thai yang melibatkan Tony Jaa ney ..
Aksinya fuhh ! Memang real ! I like ~~
Sesiapa yang masih belum mengenali beliau dalam muvee Thai tuu ,
Cuba laa tengok yeaa ..
Bermula Ong Bak I hingga Ong Bak III ..
Juga Tom Yum Goong I ..
Confirm tak rugi masa and bil letrik ..
 
Oraittt .. setelah aku 'memperkenalkan' Tony Jaa tadi ,
Now aku nak story pada topik asal ..
Sebelum jari aku meraban ke topik lain ..
 
Actually kami dapat tiket free daripada lecturer ..
Oukee , si Fahmie laa yang bagitau pasal tiket tuu ..
Free untuk dua muvee sajee ..
Iaitu Special ID and Tom Yum Goong 2 ..
Hanya di mana mana MBO ..
Kami memilih destinasi yang berdekatan iaitu VIVA ..
Memandangkan aku nak sangat tengok muvee TYG2 , Fahmie ponn hanya menurut tanpa bantahan ..
Aku memang jenis beriya walaupun muvee tuu tak berapa menarik pada pandangan matanya ..
HAHAHAAH !
Yang membuatkan aku sedikit kecewa , rupanya tiket tuu bukan laa free masuk ..
Tapi kata pihak MBO , kami akan terima tiket free jika kami memilih salah satu daripada muvee tuu ..
Tak paham ? Aku ponn memula kurang paham ..
Contohnya di sini , kalau aku pilih muvee TYG2 ,
maka aku dapatlaa tiket free untuk muvee Special ID ..
Tapi hanya 1 tiket sajee yang free ..
Aku cakap kat Fahmie , minggu depan pegi laa tengok sesorang .. hahaha ..
 
Kami memilih untuk tengok pada jam 8.30pm ..
Tak sempat masuk time tayangan jam 6.30pm ..
Sementara menunggu sejam lebih lagi , kami mencari surau berdekatan .
Terjadi suatu insiden yang amat melucukan ..
Maaf , aku tak dapat nak story ..
Sebab nak jadikan perkara tuu sebagai kenangan 'terindah' dalam hidup kami ..
Sampai sekarang ponn kalau terkenang , memang aku ketawa tanpa henti ..
Sampai mengalir airmata neyy ..
Aduuu , Fahmie , Fahmie ..
Tak sangka pelawak tegar jugak kau neyy ..
Oukee !
MEMPERSEMBAHKAN ~~
Trengg tengg tenggg ~
TOM YUM GOONG II
 
Walaupun yang kedua ney tak laa real seperti yang pertama ,
Tapi boleh tahan laa ..
Sebab memang ngilu kepala lutut aku tengok aksi debak debuk di dada ..
Tumbukan padu , sepakan yang dahsyat gituu ..
Aduhhh .. ada jugak part part yang buat aku sedikit terkejut ..
Huhuhuu ..
 
Soo , try laa tengok yeaa ..
Setiap individu punya pendapat tersendiri ..
Bagi Peeka , memang best !
Dapat bagi rating 4 star !
Huahuahuaaa ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...