Before you judge my life, my past or my character... Walk in my shoes, walk the path I have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter.. Remember, everyone has a story. When you've lived my life then you can judge me. Thankyou ♥

Monday, October 21, 2013

Very Annoying Loorr =='

U all mesti tertanya tanya apakah yang annoying sangat ney kann .
HAHA ..
Pasal iklan segala ney haa ..
Menyampah pulak tengok berlambak lambak kat shoutbox ..
Sudah diberi peringatan ,
ONLY LINK FB & BLOGG SAHAJA YANG DILAYAN ..
ANNOYING AKAN DI BAN SERTA MERTA ..
 
Haaa , kann dah CAPSLOCK !
Agak tak faham faham lagi ..
Nak kata tak faham Bahasa Malaysia ,
tengok nama orang Melayu kita ..
Perlu ke aku letak 1000 bahasa di dunia ney untuk mereka faham ?
Amat menjengkelkan yea di situ ~
 
TOLONGLAH !
Jangan rosakkan kotak shoutbox saya yang kurang comel tuu ..
Nanti bertambah hodoh gituu ~
Maaf kalau terkasar bahasa , kerana memang tuu cara saya ..
Sudah diberi peringatan secara lembut , masih tak faham kann ..
Soo terpaksa laa berkasar sedikit ..
 
 
SORRY TO SAY ,
SAYA MEMANG BENCI SEBARANG IKLAN YANG TAK MEMBERI FAEDAH KEPADA SAYA .
SILA HENTIKANNYA ..
SUPAYA JARI KAMU BOLEH "BEREHAT"
DARIPADA MELAKUKAN TUGAS YANG TAK MEMBERI SEBARANG MANFAAT KEPADA KAMU ..
KERANA TUU SEMUA HANYA SIA SIA BELAKA ~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...