Before you judge my life, my past or my character... Walk in my shoes, walk the path I have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter.. Remember, everyone has a story. When you've lived my life then you can judge me. Thankyou ♥

Saturday, December 14, 2013

Konvokesyen Peekachumey ^^

A L H A M D U L I L L A H ~
Akhirnya setelah 3 tahun menuntut ilmu di Cybernetics ,
aku telah dinobatkan sebagai graduan paling comel !
Hehheee , sorryy .. sedikit tokok tambah di situ .. heee ~ o(≧o≦)o
 
Sungguh tak sedar , tak duga , seakan tak percaya jugaa
sebab aku rupanya telah meninggalkan kolej walau dengan rasa berat hati ..
Terkenang segala memori terindah bersama rakan kolej jugaa
pensyarah yang sangat happening and sporting
(◕‿◕✿)
Zaman kenakalan kami , kesibukan kami menyiapkan assignment ..
InsyaALLAH aku takkan lupa semua itu ..
 
Dan pada tarikh ini juga aku bertemu kembali dengan mereka walaupun bukan semuanyaa ..
Ada di antara mereka tidak dapat turut serta dalam konvo ini ..
Tak mengapa , kawan .. kita tetap keep in touch , janji tak tukar nombor telefon ataupun
hafal nombor telefon aku yang sangatt mudahh.com .. (✿◠‿◠)
 
Soo , hanya sedikit gambar semasa konvokesyen ini berlangsung ..
Salah satu sebab , aku tak bawak handphone .. aku takde poket nak letak handphone ..
Means aku tumpang glamour dalam gadgets member kolej yang lain laa .. hahaa
Even hanya beberapa sajee tapi cukup memberi kepuasan dan aku happy bersama mereka ..
Rakan rakan dari program DMK ( Multimedia Kreatif ) , DAM ( Aviation Management ) ,
DS ( Syariah ) , DPP ( Pengurusan Perniagaan ) tak dapat jumpa kerana mereka sesi pagi ..
 
Program aku ( Diploma Teknologi Maklumat ) berlangsung pada sesi petang ..
Tengahari bertolak ke UPM , Serdang ..
Jalan sangat sesak .. terasa aku terlambat tiba ..
Tapi syukur kerana ada yang masih lambat hadir .. huhuu
Sesampainya di sana , aku berlari anak tanpa sempat memakai jubah and hood ..
Menuju ke tempat barisan program diploma ..
Dengan manjanya aku meminta sahabat terdekat , Yap and Thibah pakaikan hood and jubah besar
tuu untuk aku .. first time kann tak berapa pandai memakai jubah labuh ney .. haha
 
Apapun , syukur sesangatnyaa ke hadrat Illahi kerana segalanya telah selesai ..
Hanya tumpu pada bayaran balik PTPTN ..
Huahuahuahuaaa !

 
KEPADA SAHABAT TERSAYANG ,
SEMOGA KITA BERJUMPA LAGI ..
GANESAN , KIRETHARAN , TAHIR , PAAN , MUSS , FARID :
EVEN KITA TAK DAPAT JUMPA , ITS OKAY .. KITA TETAP BFF AND KEEP IN TOUCH OK ?
 
KELVIN YAP & THIBAH ,
THANKS TAUU ADA DI SISI PEEKA TIME RAPTAI AND KONVOKESYEN ..
SAMPAI MASA KITA JUMPA LAGI ..
 
SAYANGGG KORANGGG , RINDUUU KORANGG ! ♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...