Before you judge my life, my past or my character... Walk in my shoes, walk the path I have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter.. Remember, everyone has a story. When you've lived my life then you can judge me. Thankyou ♥

Tuesday, April 12, 2011

Anak Dara = Suri Rumah ??

aku nak share sedikit st0ry b0ut rutin aku pada hari nie .
memandangkan hari nie sampai es0k aku takde exam ,
s0 hari nie aku menjalankan tanggungjawab aku sebagai anak dara yang sebenar .

HAHAA
.
( sebelum nie tak sebenar ke kann ?? huhuuu . )

aku jadi macam surirumah hari nie ,
aku tanak nasi , buat lauk ayam masak merah , t0l0ng jaga anak 0rang ..
terasa macam aku nie dah berkahwin plak !

HUHUHUU .


ayam masak merah saya .. :)

nampak macam sedap tak ??
tapi time nie memang ada kekurangan ,
masin plak !
wawawawaaaa ..
apapun aku tetap happy c0z mak dapat makan masakan aku hari nie !
selama nie aku pegi k0lej , balik k0lej , semua dah siap .

by the way , thanks mak !
c0z ajar ika masak ayam nie .
sayanggggg mak !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...