Before you judge my life, my past or my character... Walk in my shoes, walk the path I have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter.. Remember, everyone has a story. When you've lived my life then you can judge me. Thankyou ♥

Thursday, January 2, 2014

Happy New Year 2014 ! ^_^

 
Tahun ney sedikit berbeza dengan tahun yang sebelumnya ..
Walau macam mana sekalipun , aku takde laa excited sangat nak celebrate new year ..
Tahun ney abah ajak kami celebrate at tempat kerjanya sebab katanya ada jamuan kecil diadakan ..
Kami tanpa bantahan just said ok !
Jamuan start jam 11pm .. Elok laa lepas waktu kerja kami ..
 
Kereta Kami Laa Paling 'Murah' Yang Parking Tempat Mahal Ney .. Huahua !
 
Area The Park Residence , Bangsar South tuu sangat indah !
Setiapkali aku ke sana , terasa seakan tepi pantai ..
Sebab ada kolam renang atas tuu dengan tiupan angin yang sangat segar ..
Tapi , disebabkan waktu malam gini , hanya sedikit cahaya lampu ..
Selebihnya samar samar pandangan ..
Aku tak dapat nak snap picture dalam keadaan yang gelap ..
Maklum laa handphone tak secanggih anda ! Huhuu ..
 
Penduduk TPR ney kebanyakannya adalah orang asing ..
Mereka yang kaya raya jeaa boleh stay sini ..
Kondo mewah ney harganya berjuta ..
Aku tak sure mereka stay sini bagaimana bayaran sewanya ..
Malas nak tanya abah .. heheee ~
 
Yang aku tak boleh tahan stay lelama at sini ,
mereka ney nak sambut new year ada yang bawa botol arak ,
berpelukan bercumbuan secara terbuka ..
Errrr , sungguh kemaksiatan yeaa di situ ..
Sabar jea laa wahai hati ..
 
Sementara tunggu bunga api tepat jam 12am ,
kami menikmati satay ayam beberapa cucuk ..
Aku makan 3cucuk cukup ..
Tong perut aku dah cukup muatan ..
 Huhuu ..
Aku tak dapat nak story lebih , tiada apa yang amat menarik ..
 
Dan , terima kasih kepada pihak The Park Residence kerana
memberi kami satu penghargaan ..
 
Papepon ,
Selamat Tahun Baru 2014 ..
Semoga ALLAH SWT memberkati kalian semua ..
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...