Before you judge my life, my past or my character... Walk in my shoes, walk the path I have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter.. Remember, everyone has a story. When you've lived my life then you can judge me. Thankyou ♥

Saturday, June 4, 2011

Uteh Nikah !

t0day my c0usin akad nikah .
suasana agak meriah sikit laa .
c0z my c0usin nie b0y .
if girl , sure lagi meriah k0wtt .

aku datang Pasir Gudang uma c0usin aku nie
sebagai wakil family aku .
c0z family aku semua tak dapat cuti lagi .
maklumlah 0rang bekerja nie bukan senang nak dapat cuti kann ?
aku lain laa . student lagi .

entri bl0g aku kali nie nak share a few pictures c0usin aku
di saat saat pernikahannya .
perkahwinannya akan berlangsung di uma belah perempuan dulu
bertempatkan di Kampung Melayu Majidi J0h0r pada 5 Jun 2011 .


____________________________________________________________

5 JUN 2011

saat saat yang terindah bagi c0usin aku berlaku pada tarikh nie .
aku just share a few pictures untuk t0nt0nan umum di bl0g aku nie .
huhuuu .


SELAMAT PENGANTIN BARU , UTEH :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...