Before you judge my life, my past or my character... Walk in my shoes, walk the path I have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter.. Remember, everyone has a story. When you've lived my life then you can judge me. Thankyou ♥

Friday, January 27, 2012

Hari Yang Menarik ! ^^

SALAM SEJAHTERA SEMUA :)

mulakan dengan SENYUMAN :)
u all mesti tertanya tanya kann ape yang menarik ?
haishh Peeka nie ada ada sajee kann ?
apa yang menarik nie ...
ada pergaduhan ? menarik ke gaduh ? TAKKKK ..
ada sh0w ? BUKAN JUGA ..
dapat Mini C00per ? WAAHH , UNTUNG MEYH !

sebelum aku st0ry , aku nak wish at si dia .

SELAMAT MENJEJAKI KAKI ANDA KE RUMAH SAYA , CUTE !
hehee ^^
b0leh tanya tak ?
nama awak siapa ?
umur awak berapa ?
dulu awak stay di mana ?
kenapa awak datang sini ?
alahai jangan laa diam seribu bahasa ..
saya nak kawan ngan awak laa :P

sebenarnya si dia nie KUCING PERSIAN .
ada insan yang berhati mulia beri pada keluarga aku dengan PERCUMA .
untunglaa kan ? hehee ^^ memey ar .. tak rugi meyy .
aku bersyukur sangat sangat .
rezeki datang berg0lek , takkan nak t0lak .
tuannya bagitahu nama si kucing tuu BLACK .
tapi aku teng0k telinga kucing tuu macam nak tak nak dengar jea .
HAHAHAA . kucing p0n ada perasaan kann ?
s00 aku and akak cadang bagi nama dia OMEL .
walaupun berbulu hitam kelabu , tapi ia sememangnya COMEL !

mula mula masuk dalam rumah , si Omel asyik meny0r0k jea .
tak biasa lagi ngan rumah baru and tuan baru k0tt .
tapi sekarang , bukan main manja lagi ngan aku .
so cute  ~

aku paparkan gambar aku bersama Omel dalam bl0gg nie buat tatapan u all :)


TERIMA KASIH PADA YANG MEMBERI ,
INSYAALLAH SAYA JAGA OMEL DENGAN BAIK . :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...