Before you judge my life, my past or my character... Walk in my shoes, walk the path I have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter.. Remember, everyone has a story. When you've lived my life then you can judge me. Thankyou ♥

Thursday, October 6, 2011

ICT Discovery Day 2011 ^^

SALAM SEJAHTERA SEMUA :)

entri aku kali nie nak st0ry b0ut
ACARA KEMUNCAK ICT DISCOVERY DAY 2011
yang pena aku share pada 29 September 2011 .

hari nie hari penyampaian hadiah .
sebelum tuu , aku snap pictures dari setiap sudut tempat
nak sh0w at u all .








sementara menunggu keputusan para pemenang ,
aku sempat snap ph0t0 ngan BFF aku .

then sesi penyampaian hadiah bermula .






 sangat mengejutkan apabila nama aku diumumkan sebagai pemenang :
tempat pertama dalam Pertandingan Membina Bl0gg dan
tempat kedua dalam Pertandingan C++ Pr0gramming !


SYUKUR ALHAMDULILLAH :)
GOOD JOB , PEEKACHUMEY !


balik rumah , 0pen hadiah C++ tuu .
heee ^^
nak tahu apa dalamnya ??
of c0urse laa u all nak tahu kann .

TARAAA !
nie haa yang aku dapat --> di bawah nie l00rr . huhu




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...