Before you judge my life, my past or my character... Walk in my shoes, walk the path I have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter.. Remember, everyone has a story. When you've lived my life then you can judge me. Thankyou ♥

Thursday, April 5, 2012

Titanic 3D With Beloved ^^




Ouh My ..
lama rasanya tak update bl0gg !
rindu rindu ! <3
 
s00 hari nie aku ada st0ry laa nak update .
sekian lama aku berdiam diri , tak tahu nak st0ry apa ..
hari nie aku nak st0ry b0ut aku hang 0ut bersama my bel0ved sis and friend .
that is Namika Narahashi andd Katak Puru :P
 
pada mulanya aku suggest at NN nak teng0k muvee 3 Temujanji .
tapi ..
ada yang berbisik sambil menunding jari ke arah Box muvee TITANIC 3D .
 


HAHAHA (!)




aku 0ukee jea . takde masalah .  XD
 
selepas menempah tiket wayang ,
kami ke Marry Br0wn , makan makan .
 

cuba teka setiap jemari di atas :P thinking thinking ~




b0rak b0rak , gelak gelak sampai nangis aku .



d0rang nie if tak buat aku gelak , tak sah !
then ada laa jugak g0sip g0sip meliar :P
if ada NN andd PC , ada laa gambarnya .. ngeh ngeh ngeh ~
 
then , masa wayang bermula tak lama lagi .
kami gerak ke tingkat atas sambil ph0t0sh0t yang tak seberapa laa .
hebat kann dapat ph0t0sh0t guna kamera HP canggih berkuasa tinggi milik KP .
* errr maaf saya memuji anda :P
seperti yang u all tahu ,

jalan cerita Titanic tuu sama jea just bezanya ia 3D .
nampak real laa .
dah banyak kali teng0k p0n airmata aku still menjurai laju di pipi .
tambah lagi time ending tuu . perghhh ! 
 


disebabkan keadaan sekeliling yang gelap , s00 aku tak malu laa :P


tanpa aku sedari , KP cakap dia teng0k jea aku nangis =='
sweet katanya .. LOL .
malu laa aku jadinya ... errrrk =='
 
habis wayang , habis laa cerita :P
kami terus balik jea lepas tuu .
memandangkan masa dah lewat petang ..

Kesimpulannya ,

Aku Happy Bersama Mereka ,

Aku Feeling Habis Teng0k TITANIC Tuu ,

Airmata Melelehh .~ _~.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...