Before you judge my life, my past or my character... Walk in my shoes, walk the path I have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter.. Remember, everyone has a story. When you've lived my life then you can judge me. Thankyou ♥

Saturday, June 16, 2012

Aku , Kau Dan Dia ^^



 


 Kawan , setiap kata kata yang terbit daripada hati dan fikiran tak semestinya berkaitan dengan aku :P
if ada pon apa salahnya ? *dah macam iklan deodorant Rexona pulaks :P hehee ~
nak dijadikan contoh sketsa laa kann ,
ayat tuu boleh dikaitkan dengan apa jua hubungan sekalipun .
tapi dalam sketsa aku ney ..
watak wataknya merupakan AKU , KAU & DIA .
 
AKU gaduh dengan DIA .
KAU pun sama sokong AKU .
Tapi KAU kutuk DIA lebih .
AKU iyekan aje .
Tapi rahsia KAU terbongkar bila KAU suruh AKU on FB KAU .
AKU dengan jahatnya open inbox KAU .
AKU ternampak nama DIA dalam inbox tuu .
AKU open and read carefully .
DAHSYATTT (!)
KAU memang TALAM DUA MUKA !
KAU tulis yang KAU sebenarnya tak memihak pada AKU.
KAU meminta maaf bagi pihak AKU .
woaaa , AKU BERDIRI SAMBIL TEPUK TANGAN ..
A BIG CLAP FOR YOU !
sampai sekarang pun AKU diam and tengok sejauh mana SETIAnya KAU sebagai SAHABAT .
erkkk .. SAHABAT ke ?
KAU tak malu ke dah kutuk DIA macam macam depan AKU ,
then KAU bermuka muka dengan AKU & DIA ?
malu kann ?
tapi AKU & DIA takkan pernah berbaik semula .
DIA pun takkan pernah ngam dengan AKU .
sedangkan DIA tak tahu AKU tulus ,
tiada KEADILAN di sini ..
ORANG LAIN YANG LEBIH , ORANG LAIN YANG DIBENCI .
 


# INI HANYA CERITA , IF ADA MAYBE KEBETULAN SAJEE :)
JANGANLAH JADI MACAM "KAU" TUU .
ADILKAH BEGITU ?
TIDAK KANN ?
BACA DAN FIKIRLAH :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...