Before you judge my life, my past or my character... Walk in my shoes, walk the path I have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter.. Remember, everyone has a story. When you've lived my life then you can judge me. Thankyou ♥

Saturday, June 9, 2012

Jalan Jalan Suka Suka ^^



 

hari nie aku bersama beshtie aku si FL sekali lagi keluar
bukan setakat nak jalan jalan luangkan masa cuti tapi
dah lama aku simpan niat nak bagi something to my partner time kerja kedai topup dulu .
sebabnya , si dia tuu nak balik India buat selamanya ...
eh ehh !
u all terkejut eh si dia tuu india ?
hahaha .
lupa pulak nak kenalkan at u all awal awal :P
 



yeaa , he is from India .
His name is Balakumar ..
he's very nice person that i knew .
sepanjang bekerja dengan dia ,
pada awalnya aku tak berapa mesra dengan dia .
aku duduk sebelah kanan hujung , dia duduk sebelah kiri hujung .
tengah tengah takde sesiapa yang ada =='
sampai bos aku kata dia tengok gelagat kami at CCTV , dia tergelak .
HAHAAH XD
lucu jugak bila kenang balik semua kenangan tuu .
memandangkan dia dah nak balik India , takkan kembali ke Malaysia ,
kami nak bagi dia something yang boleh membuatkan dia ingat pada kami di sini :)
KAMI SUNGGUH BAIK HATI KANN ? HEHEHE ~
 
 then bila kami dah jumpa Bala and bagi hadiah tuu ,
kami beransur pulang ..
sampai depan blok , kami tertarik dengan hiasan warna tema bakal pengantin jiran kami
yang majlisnya akan berlangsung pada hari esok ( 9 Jun 2012 ) .
warna temanya adalah warna kegemaran kami iaitu PURPLE and PINK !
lepas usha usha , kami duduk lepak jap kat tangga bawah blok kami .
melihat gelagat aksi kucing kucing kesayangan kami ..
rasa penat hilang setelah melihat kecomelan mereka ^__^
 

INI LAA PENGUBAT PENAT LELAH SAYA ^__^


INI LAA KAISAN .. COMEL KANN ? MACAM ANAK CINA ^_^
bawa turun Kaisan , * anggap jea laa anak aku :P
actually Kaisan tuu anak jagaan keluarga aku .
Ibu and ayahnya dah macam family dah ..
seronok dia bermain dengan kucing tuu .
sampai laa ayahnya datang ambil ..
baru kami dapat lepaskan penat at rumahku syurgaku ..
K tataaa ~
Nak Facebook pulak !
If sudi ADD laa kita yeaa ~
Salam ..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...