Before you judge my life, my past or my character... Walk in my shoes, walk the path I have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter.. Remember, everyone has a story. When you've lived my life then you can judge me. Thankyou ♥

Saturday, June 9, 2012

Best Moment ! ^^



 

wassup wassup !
entri sebelum nie aku ada bagitau kan bahawa hari nie ada majlis kahwin jiran aku .
anak Cik Eton & Pak Bakar :)
oukee ! proceed !
 



hari nie hari istimewa bagi Mat Nor & Kak Bibah .
tambah istimewa lagi semalam ( 8 Jun ) adalah hari kelahiran Kak Bibah yang ke-26 ,
dan hari nie hari bahagia beliau melangsungkan perkahwinannya ..
SWEET KANN ? <3
Mat Nor & Kak Bibah nie sepasang adik beradik .
mereka melangsungkan perkahwinan bersama ..
dengar cerita , Mat Nor dengan isterinya telah lama mengikat kasih sejak di bangku sekolah .
awww ~ alangkah indahnya jika aku juga begitu ^_^
 
Majlis nie memang amat meriah !
Dato' Raja Nong Chik , Nurul Izzah & Tan Sri serta Puan Sri juga dijemput hadir .
suasana semakin meriah apabila sesi karaoke bermula .
Wak Sapron ( bagi yang mengenalinya memang teruja :P )
ajak kami menyanyi bersama , tapi kami menolak ..
segan laa .. suara kami tak semerdu beliau ..
adik SYAHMI HAFIZ dan adiknya dijemput hadir bagi memeriahkan majlis .
siapa ?
budak nie baru jea Form 1 tapi suaranya yang lunak membuatkan aku terpikat !
Auranya sungguh tinggi .
adik dia pun pandai menyanyi .. umur baru 4 tahun .
sampai aku tak percaya apa yang aku lihat & dengar tuu adalah realiti .
HAHAHA XD !
pak cik Baharom siap bagi bunga ros merah at mereka ..
mana dia petik tak tahu laa .
last last bunga ros merah tuu saya yang dapat coz bebudak cilik nie takmau bawa balik :P
UNTUNG KAN SAYA ? hehehe ~
then kami tolong jugak kemas kemas segala bila majlis hampir di penghujung masa ..
bungkuskan berkat kepada semua yang menolong sepanjang majlis ini berlangsung ..
and PENUTUP majlis benar benar MERIAH !
ada POCO POCO bagi kaum ibu .
EWAHHHH ~
kami just tepuk tepuk tangan jea at sebelah :P
 



MISS YOU CUTIE BOYS !

P/S : BOLEH TOLONG TAK ? KASI LIKE ADIK SYAHMI HAFIZ NIE . [LINK] .
TERIMA KASIH . JASA ANDA SEMUA AMATLAH DIHARGAI ^___^


 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...