Before you judge my life, my past or my character... Walk in my shoes, walk the path I have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter.. Remember, everyone has a story. When you've lived my life then you can judge me. Thankyou ♥

Sunday, September 9, 2012

Aku Dan Si Dia .-__-.


Aku menulis warkah ini untuk direnungi ,
Sambil mengisi kekosongan di hati ,
Peritnya meninggalkan seseorang yang disayangi ,
Izinkan aku meluahkan segala yang terpendam selama ini ..

Aku masih ingat lagi ketika itu ,
Sewaktu perhubungan baru bermula ,
Pada tarikh 9 September 2011 ,
Kemewahan tak dia janjikan tapi ,
dia menjanjikan sebuah kebahagiaan dan kasih sayang ,
Juga akan simpan namaku di hati ,
Dan kuncikannya serta membuangnya ke lautan dalam ,
Seakan dunia milik bersama ..

Hakikatnya ,
Dahulu aku mempunyai seorang teman ,
Aku terlalu menyayanginya dan aku juga menaruh kepercayaan padanya ,
Sehinggakan termakan dengan kata katanya ,
Disebabkan tiada persefahaman ,
Hal kecil dibesar besarkan ,
Lain di hati , malah lain di mulut ..

Dia membuat keputusan untuk meninggalkan aku , melupakan aku ,
Sedangkan hatiku tidak rela kehilangan dia ,
Aku tidak juga rela untuk mengatakan "PUTUS" atau "BERAKHIR" ..
Kecewanya hati tidak terkata ,
Mahligai yang selama ini aku mengharap akhirnya runtuh jua .
Jika seseorang hadir dalam hidupnya , aku doakan dia bahagia bersama yang lain .
Biarlah aku simpan kenangan antara kami berdua ..



2 OKTOBER 2011 ,
DI MANA DIA SELITKAN SURAT DI BAWAH BANTAL
SEWAKTU DIA INGIN TUMPANG MENUNAIKAN SOLAT
DI KAMAR BERADUKU ..
SEJAK TUU , SETIAP 2 HARIBULAN DIA PASTI UTUSKAN SURAT BUAT AKU .
SEHINGGA KINI SURAT SURAT ITU MASIH TERSIMPAN RAPI DI DALAM LACI

26 NOVEMBER 2011 ,
DI MANA KAMI BERDUA BERCHATTING MESRA MELALUI LAMAN FB .
PADA HARI ITU JUGA DIA MULA MENGATAKAN CINTA PADAKU .
NAMUN AKU MASIH BELUM BISA MENERIMA DIA .


LAMA KELAMAAN RASA SAYANG MULAI TIMBUL
TAPI SAYANG DIA TEGAR MENINGGALKAN AKU TANPA SEBAB .
MAK SENTIASA BERTANYAKAN TENTANG DIA .
AKU TIDAK MAMPU MENJAWAB KERANA HATI AKU HANCUR LEBUR
SETIAPKALI MAK SEBUT NAMA DIA ..
AKU JADI SEBAK BILA DIA MASIH ADA DALAM INGATAN MAK .
KERANA BAGI MAK DIA LELAKI TERBAIK DALAM HIDUP AKU .

NOW ITS OVER (!)

HAPPY OUR ANNIVERSARY
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...