Before you judge my life, my past or my character... Walk in my shoes, walk the path I have traveled, live my sorrow, my doubts, my fear, my pain and my laughter.. Remember, everyone has a story. When you've lived my life then you can judge me. Thankyou ♥

Tuesday, December 18, 2012

Welcome To The Family ^^

 
Sungguh teruja apabila kakak aku selamat melahirkan anak lelaki ..
Dan secara autonya aku kini mendapat gelaran Mak Su .
Aku memang dah sekian lama menanti gelaran tuu .
Akhirnya syukur alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar ..
 
 
 
Tepat jam 9.05am bersamaan 4 Safar 1434H ,
lahirnya seorang bayi ke dunia ..
 
Dan dia diberi nama Muhammad Izz Syarhan Bin Khairul Hisham ..
Panjang pulak namanyaa ~
HAHAHA ..
Nama tuu diambil sempena nama Ustaz Syarhan Syafie yang selalu memberi taklimat agama di TV9 ..
Kakak aku pulak amat meminati beliau ..
InsyaALLAH anak buah aku ney bakal mewarisi Ustaz tersebut ..
Aaminnn ~
Baru Keluar Daripada Hospital ^^
Dia Suka Ketawa ^^
Comel Macam Mak Su Dia Kann ? Hehee ~ ^^
Latest ! Tak Suka Bedung ! Nak Bebas Kayak Gini .. Hahaha ^^
Si Omel Sangat Penyayang .. Dia Banyak Tolong Jaga Syarhan ^^
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...